Täna tuleb jõuliselt nuputada, kuidas oma kliendid veebist kätte saada - kõik nad on ju seal, meelt lahutades, suheldes ja infot tarbides - ja turundusraha lausa voolab veebi.
Kui lisaks bänneri näitamisele on eesmärk ka sellelt klikke saada tuleks silmas pidada mõningaid märksõnu:
Hea bänner
- inimestele meeldib kaasa rääkida, hääletada, hinnata
- toimib kui infot käsitletakse sisuna
- keelud on põnevad, kõik, mis keelatud on huvitav
- mõõdukas ja maitsekas seksikus töötab
- nipid töötavad „pead klikkima, et teada saada, mis juhtub“
- pildid töötavad, eriti vahelduvad
- info minimaalsus ja vähesus tekitab huvi, sest inimene on loomult uudishimulik.
- lihtsus töötab
- sihtrupi kõnetamine, mõjutamine õige boonusega (nt. auhinnaks sülearvuti)
- soodne hind/hea toode (reiiufirmade puhul eriti)
Halb bänner
- liiga palju kaadreid, liiga pikalt hoitakse tähelepanu
- halb kujundus (liiga palju loetamatut teksti)
- liiga palju infot, konkreetne fookus puudub
- kogu info antakse korraga kätte
- sihtgrupile vale toode (Ekspress.ee ja SMS laen) või sõnum (Ekspress.ee ja lastekas)
Kokkuvõttes kehtib hea CTR'iga bänneri tegemisel reegel: "Less is More" (vähem on rohkem).
Koostatud Ekspress.ee's avaldatud bännerite statistika põhjal
Tänud: Merle Raie, Paap Seppet, Katy Becsy, Lea Treial ja Triin Parts
No comments:
Post a Comment